ליצירת קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    שירותי גינון

    שירותי גינון הם לא רק הקמה ותחזוקה של גינות, אלא גם הצעת פתרונות מותאמים אישית לצרכי הלקוח. במסגרת השירותים, תוכלו למצוא טיפוח גינות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר, כולל גיזום, כיסוח דשא, והשקיית צמחים. השירות מתאים למגוון מקומות כגון בנייני דירות, מגדלי יוקרה, פארקים עירוניים, דירות פרטיות עם גינה ומוסדות ציבוריים.

    לפרטים נוספים בנוגע לתכנון, עיצוב ותחזוקת הגינה חייגו 052-650-1700

     

    במסגרת השירות, ישנם שני סוגים עיקריים:

    שירותים לגינות קיימות ושירותים להקמת גינות חדשות. הקמת גינה חדשה דורשת השקעה רבה יותר מהשקעה בתחזוקה שוטפת של גינה קיימת.

    למעבר לתחזוקה היסודית של הגינה, שירותי הגינון יכולים לכלול ייעוץ נוסף, כמו תכנון והקמת חממות אקולוגיות, התקנת מערכות השקייה אוטומטיות, והזרקת חומרי הדברה. במקרים מסוימים, השירות כולל שיתוף פעולה עם אדריכל נוף למטרת תכנון ועיצוב הגינה.

    תחזוק וטיפוח גינות

    בחירת חברה לשירותי גינון צריכה להיעשות בקפידה. כשאתם בוחרים, חשוב לוודא ניסיון וותק מקצועי, תיק עבודות מרשים, והתמקדות בשירות לקוחות איכותי. כמו כן, כדאי לבדוק ביקורות קודמות ולבחון את השקפת העולם של החברה לפני החתימה על חוזה.

    ל.י.ר. אחזקות היא חברת אחזקת מבנים, תחזוקה וגינון אשר מספקת שירותי עיצוב גינות, תכנונן והקמתן. כל לקוח מקבל שירות מקצועי ויחס אישי. לפרטים נוספים בנוגע לתכנון ועיצוב הגינה חייגו 052-650-1700.

    תחזוק וטיפוח גינות

    ככל שיותר ויותר יישובים מקבלים אופי אורבני, כך עולה המודעות לחשיבותם של שטחים ירוקים המהווים ריאות ירוקות בתוך האזור העירוני. בין אם השטח המוקצב לגינה הוא קטן או גדול יותר, בין אם זו גינה פרטית או משותפת הנמצאת בחזית או בחלקו האחורי של הבניין, הגינה ללא ספק תוסיף לאיכות החיים. עם תחזוקת גינה נכונה ומקצועית תוכלו ליהנות מגינה ירוקה, בריאה ומטופחת אפילו בתוך עיר גדולה וסואנת.

    תחזוקת גינה ברמה שבועית/חודשית

    תחזוקת גינות – להפוך את הכניסה לבית לנוף קסום

    תחזוקת גינה נכונה ומושקעת תעשה את ההבדל בין כניסה לבניין שהיא שגרתית לבין כניסה אטרקטיבית המעוררת עניין כבר מהרחוב. כך גם לגבי שטח אחורי. אחורי הבניין יכול להיות שטח עזוב ומוזנח ויכול להיות שטח ירוק ופורח. גינה מטופחת תיתן לכם מקום להתנתק בו מהעומס היומיומי ולבלות זמן רגוע או מקום נהדר לילדים לשחק ולבלות עם ילדי השכנים ממש כמו פעם.

    ל.י.ר. אחזקות היא חברת אחזקות, ניהול ועד הבית וגינון אשר מספקת לדיירי הבניין את כל השירותים בתחום, כולל תחזוקת גינות. לפרטים נוספים חייגו 052-650-1700

    ליצירת קשר
    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל